Βασικές αρμοδιότητες θέσης:
- Σωστή διερεύνηση και επιλογή βιογραφικών
- Ευθύνη εξεύρεσης και επιλογής προσωπικού
- Αξιολόγηση προσωπικού και διαμόρφωση πολιτικής αμοιβών
- Σχεδιασμός και διεξαγωγή προγραμμάτων εκπαίδευσης
- Συμμετοχή στη δημιουργία – τήρηση οργανογραμμάτων και αρμοδιοτήτων θέσεων
- Δημιουργία προτύπων διαδικασιών για την ορθή λειτουργεία της επιχείρησης
- Οργάνωση και εποπτεία όλου το φάσματος του τμήματος Ανθρωπίνου Δυναμικού
- Συμμετοχή στην υλοποίηση των επενδυτικών προγραμμάτων που υπάγεται ή θα υπαχθεί η εταιρεία
Απαραίτητα προσόντα:
- Σπουδές με κατεύθυνση Οργάνωση & Διοίκηση, Οικονομικών Επιστημών ή Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
- Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 2 έτη σε αντίστοιχη θέση εταιρίας
- Άριστη γνώση Αγγλικών
- Πολύ καλή γνώση Η/Υ
Απαραίτητες δεξιότητες:
- Ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας, ομαδικής εργασίας, οργάνωσης και ευελιξίας
- Ακεραιότητα και Συνέπεια
- Σωστή διαχείριση χρόνου
- Δεξιότητες διαχείρισης / επίλυσης θεμάτων προσωπικού
Η εταιρία προσφέρει:
- Λειτουργικό, σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
- Συνεχή εκπαίδευση